2007年8月24日

男與女的分別

昨晚聽森美移動,森美在節目中提到男與女的分別,同男性講心事時他們係想得到一些有幫助可以解決問題的回應;同女性講心事時她們係想你同聽佢傾訴,而不是給一些解決問題的回應.

以下係女性例子:

女:我唔見左支NDS筆呀.
男:咁買過支啦.
女:果支係特別版黎架,而家冇得賣架啦.
男:咁買下一代果支特別版啦.
女:都唔同,你都唔明,你好唔了解我呀.
男:我都係想幫妳姐,仲話我唔了解妳.

女:我唔見左支NDS筆呀.
男:唔見左邊支筆呀?
女:特別版果支呀.
男:係呀,O係邊道唔見架?
女:我都唔知呀.
男:咁妳而家諗住點呀?
女心想:(佢好肯聽我講野喎,又關心我.)

以下係男性例子:

男:我唔見左支NDS筆呀.
女:唔見左邊支筆呀?
男:NDS果支筆囉.
女:係呀,O係邊道唔見架?
男:我點知姐,知我就唔會唔見啦.
女:咁妳而家諗住點呀?
男:咩諗住點呀,妳好煩呀.
女:我想關心下你姐,仲話我煩.

男:我唔見左支NDS筆呀.
女:咁買過支啦.
男:果支係特別版黎架,而家冇得賣架啦.
女:咁買下一代果支特別版啦.
男:都好,咁我地一齊去啦,順便買多部NDS比妳啦.

明白男與女的分別之後,同伴侶相處會有一點幫助.

沒有留言: