2007年8月20日

To My Dearest!!

最近在PCCW工作,仍然都係做「揸貨VAN」.在PCCW工作雖然人工比較高,但係工作時間實在係太長,每星期工作七日每日十幾小時,每次回到家中都已經十二點了.

工作固然係辛苦,但都不及掛念凱恩的辛苦.雖然一個星期有一百六十八小時,但係我可以見到凱恩的時間都不夠十小時.不過無論工作有多辛苦,只要一見到凱恩,所有辛苦都會一掃而空.其實無論有多辛苦都無所謂,最重要係不要自己最心愛的人辛苦,我真係好希望可以令凱恩下半生都可以無憂無慮幸福快樂地生活.

既然平日無機會見到凱恩而令我舒緩工作的辛苦,為有學電腦令自己有個目標可以記托.我每晚都會抽四個小時學電腦,令我的睡眠時間激減到只有三至四小時,但都無減我的決心.做人只要有目標,做甚麼事情都會有動力.周星馳:「如果一個人無理想,咁同一條鹹魚有乜分別。」

1 則留言:

Unknown 說...

記然 s/b "既"然